14 Kasım 2008 Cuma

MERHABA

Merhaba,
Çenebaz olarak bu blogda da kolay yemek tarifleri vermek istiyorum. Diğer blogda yazarken bazen tarifler veriyordum. Bunları bir araya getireyim dedim. Yalnız ben öyle hünkar beğendi gibi, ali nazik gibi zor değil tam tersi çalışan ya da zamanı dar olanlar için hem lezzetli, hem de çabuk hazırlanan yemek tarifleri vereceğim. Tüm yemekler denemiş yemeklerdir. Öyle ordan burdan aldıklarımı değil, halihazırda evimde pişirdiklerimi yazacağım. Yeni öğrendiklerimi ise önce deneyip sonra burada yazacağım. Yani test edilip onaylanmış olacak tüm tarifler.

Tarifler her çeşitten olabilir. Yani yemekler de olacak, tatlılar da, pastalar da, börekler de. Hem gücümün yettiğince de bunları resimlemek istiyorum. En azından tarifi yazdıktan sonra bile ekleyebilirim resmi.

Hiç yorum yok: